Reaver

„Ne každý dokáže akceptovat míru rizika, která se váže k tomuto povolání. Ale ti co jsou toho schopni se stanou něčím více. Někým, kdo dokáže předčit veškerá očekávání. Někým kdo vidí kam zabořit čepel ve smrtelné ráně, někým kdo vidí skrze ostatní.“

 

Nezbytné vybavení: obouruční zbraň
Zaměření:
ofenziva zaměřená na poměr vysokého rizika – vysokého zisku
Omezení: Následkem nevhodného použití některých schopností může Reaver zemřít. Počet využití speciálních schopností popsaných níže je v boji omezen na jednou během tří kol, pokud není u schopnosti určeno jinak.

Tato elitní skupina válečníků pozvedla své umění boje na vyšší úroveň díky tomu, že dokázala přijmout chaos, kterým vládne běžný život i bitevní vřava a vytěžit z něj maximum. Největší benefity v boji získávají, když jejich zdraví klesne pod polovinu a právě proto jsou obávanými soupeři… a spojenci, o které se jejich blízcí velice často bojí.

 

První úroveň:
  • Popularita – Díky prestiži svého povolání získává Reaver plus 5 bodů při procentuálních hodech na diplomacii, obchodování a zastrašování a +1 bod při neprocentuálních hodech.
  • Jeden proti všem – Pokud Reaver čelí přesile čítající minimálně tři na něj útočící nepřátele, získává bonus +2 k poškození všemi schopnostmi (toto poškození se vztahuje i vůči němu samotnému).
  • Kruh bolesti – Reaver označí oblast v okruhu deseti metrů kolem sebe za svou soukromou bitevní zónu. Všichni nepřátelé v tomto okruhu ztrácí velmi malé množství zdraví za kolo (0,2 hp), stejně jako on sám. Efekt trvá 1d4 kol, +1 kolo za každou úroveň Reavera, nebo dokud on sám schopnost nepřeruší.
Druhá úroveň:
  • Zápal – V momentě, kdy v blízkosti Reavera zemře nepřítel, jeho další útok v tomtéž boji (pokud nemine) je automaticky považován za kritický zásah.
  • Krvavé šílenství – Od chvíle kdy zdraví Reavera klesne pod polovinu, získává bonus k síle, odolnosti a výdrži(+1). Všechny další útoky na něj (mimo poškození, které si způsobí sám) mu způsobují o čtvrtinu menší poškození.
Třetí úroveň:
  • Pach krve – V případě, že některý z Reaverových spojenců v okruhu dvaceti metrů je vážně zraněn (pod 25% zdraví), získává Reaver na dalších 1d4 kol bonus k rychlosti pohybu (dva útoky za kolo).
Čtvrtá úroveň:
  • Pozření – Při využití této schopnosti Reaver během dalšího útoku získá polovinu množství zdraví, které tímto útokem odebral nepříteli.
Pátá úroveň:
  • Dračí hněv – Během následujících tří kol získává Reaver 50% šanci na kritický zásah v každém kole. Pokud jej ale udělí, sám ztrácí třetinu množství zdraví, které ubral nepříteli.
Šestá úroveň:
  • Devastace – Použitím této schopnosti Reaver okamžitě ztratí třetinu svého zdraví, zároveň ale získá bonusovou 75% šanci na kritický zásah během dalších 1d4+2 kol.
Sedmá úroveň:
  • Proud bolesti – Vyvolaný kruh bolesti se nyní pohybuje společně s Reaverem a poškození, které uděluje se zvyšuje na 0,5hp za kolo.
Osmá úroveň:
  • Živá krev – Po aktivaci této schopnosti (maximálně jednou za den) neobdrží v následujících třech kolech Reaver žádné poškození z jakéhokoli magického nebo nemagického útoku. Nevztahuje se na jedy, pasti…
Devátá úroveň:
  • Zášť – Na 1d4+atletika reavera kol získává Reaper zvýšenou rychlost pohybu(dva útoky za kolo), šanci svými útoky získat zpět malé množství ztraceného zdraví(1-4hp za útok)a zvýšenou šanci na kritický zásah (75%).

Desátá úroveň:

  • Navrácení – V případě, že Reaper alespoň jedno kolo před svou smrtí aktivuje tuto schopnost (použitelná jen jednou denně, efekt trvá 5 kol), získává 30% šanci na to, že místo aby zemřel se mu doplní třetina zdraví.

Napsat komentář