d40: Náhodná setkání na cestě a při odpočinku

  1. Obchodní karavana v potížích – kůň táhnoucí obchodní vůz leží stále zapřažený na zemi a zdá se, že si se zvířetem nikdo neví rady
  2. Ztracené dítě – gnomí dítě se potřebuje dostat zpět do místa, ze kterého jste vyšli
  3. Umírající muž – u cesty leží umírající muž, který vám prozradí že jej napadly muži najatí někým z místa, na které míříte
  4. Bílý jelen – přes cestu přeběhne bílý jelen 
  5. Poslední přeživší – narazíte na posledního přeživšího relativně potyčky s x a žádá vás, abyste ho doprovodili ke zbytku jeho skupiny, která se specializuje na lov x
  6. Dobrovolná oběť – potkáte farmáře, který vede několik pomalovaných koz se stříbrnými a zlatými řetízky omotanými kolem rohů, prozradí vám, že díky pravidelným darům žije jejich vesnice už roky v míru s x
  7. Opuštěné pole – cestou přes zarostlé pole k vám promluví jeden ze strašáků a přednese „neřešitelnou hádanku“, dožaduje se odpovědi, jinak vás odmítá nechat projít
  8. Neobyčejní cestující – skupinka goblinů, vždy po dvou stojících si na ramenou a schovaných v dlouhých kabátech, prosí o pomoc s opravou jejich vozíku naloženého všemožným harampádím
  9. Jen ty můžeš předejít… – skupinka mládeže tajně kouřila v lese a způsobila požár
  10. Pasačka – několik prasat utíká všemi směry a děvče oblečené v hadrech se je pokouší sehnat dohromady, vysvětlí skupině, že její rodiče jsou nemocní a ona potřebuje prasata na trhu vyměnit za léky
  11. Stříbrná cestička – někdo nachystal cestičku ze stříbrňáků vedoucí do nedaleké jeskyně, která je plná pastí. Na jejím konci je prázdná truhla a když ji otevřete, je slyšet smích
  12. Veselá kráva – asi osmiletý chlapec za sebou na provaze vede naprosto klidného Owlbeara, pokud se zeptáte co to má znamenat, podrbe monstrum na hlavě a odpoví: „To je jen naše kráva, ráda si utahuje z cizinců.“
  13. Zmatená cesta – nějaký pitomec přepsal rozcestníky
  14. Požár – více než z kilometru viditelný požár udržovaného pole, ze kterého k vám vítr žene kouř. Pole patří alchymistovi, který na něm pěstuje své byliny a kouř je silně intoxikující
  15. Přítel – přes cestu přeběhne stádo divokých koz, jedné z nich se velice zalíbí někdo z družiny
  16. Nepřítel – mrtvola koně ležícího u cesty přilákala medvěda, který je zatím příliš zaujatý masem na to, aby si vás všiml
  17. Dvojník – narazíte na dva zcela identické gnomy, kteří spolu bojují kušemi a schovávají se za keři, oba dva tvrdí, že ten druhý je polymorf nebo mimik
  18. Kouzelný dědeček – starý muž oblečený v hadrech sedí u cesty a prosí o jídlo, pití nebo peníze – pokud je mu darování jídlo nebo voda zmizí a skupina získá požehnání boha tuláků (cesta ubíhá rychleji a bez přerušení) – pokud je mu darován alkohol, odvděčí se skupině hrnečkem, který se dokáže 1d6x naplnit tím, co mu dali – pokud je mu darováno zlato, na oplátku daruje zlaté vejce, ze kterého se za 1d6+1 dní vyklube familiár – pokud ho skupina ignoruje zmizí a s ním i polovina jejich jídla a pití
  19. Oprátka – správce panského lesa se chystá oběsit pytláka, který volá o pomoc
  20. Přátelé až za hrob – vysloužilý voják si zaníceně povídá s lebkou svého kamaráda, je přátelský pokud postavy předstírají, že je jeho přítel stále živý
  21. Polonahý bard má velmi naspěch a co chvíli se ohlíží přes rameno
  22. Dívka utíkající z domova
  23. Nevýznamný šlechtic vracející se s družinou z lovu
  24. Uprchlý trestanec s vytetovaným symbolem jednoho z Hierarchů na tváři
  25. Cestující kněz Světla v obřadním rouchu a s kadidelnicí
  26. Kurýr
  27. Historik táhnoucí na vozíku několik kamenných soch
  28. Ztracený pes s obojkem se stříbrnou známkou
  29. Osedlaný kůň bez jezdce s plnými cestovními brašnami
  30. Elf sbírající jedlé bobule
  31. Pár vozků připravujících se k závodu
  32. Malý hlodavec vypadá, jako by prosil o jídlo
  33. Intoxikovaný bylinkář se zbytky rostlin kolem celých úst
  34. Sokolník pokoušející se najít svého ztraceného dravce
  35. Skupinka mladých z nejbližší osady
  36. Chlapec mávají klackem jako mečem, doprovázený psem
  37. Hlasitě křičící Imp chycený v pasti na králíky
  38. Alchymista s batohem plným „alternativních lektvarů“
  39. Hladovějící žebrák ochotný vyměnit informace za jídlo
  40. Obchodník s „použitými magickými artefakty“

Napsat komentář