Aktuální úroveň: 1
Počet zkušeností: 0
Alchymie
- schopnost vytvářet některé alchymistické přísady z hornin, těl zvířat a příšer (viz seznam níže)
- schopnost vytvářet některé lektvary bez nutnosti psaného receptu (viz seznam níže)
- o 1 kolo prodloužené pozitivní i negativní účinky použitých lektvarů
- o 10% více peněz při prodeji známých lektvarů a alchymistických přísad, o 10% nižší cena při jejich nákupu
- při procentuálním hodu o 5 bodů vyšší šance na rozeznání účinků neznámého lektvaru
Horniny, těla zvířat a příšer: motýl, žába, netopýr, kočka, domácí drůbež, Špínosavý sliz, Topivec, Mimik, stříbro
Lektvary: Učňovský léčivý, Repelent, Vrhací, Tišící, Světlo, Gekon, Antikoncepce, Noční vidění, Risk, Chaotit, Mana, Jed mysli, Jed těla, Ohnivá pasta, Nehořlavost, Vyřazovák, Viagra, Teleportace, Neviditelný inkoust, Protijed, Křehkost
Templář:
- Taktické uvažování – Přehled o bojišti, všímavost a rychlé taktické uvažování dává templáři možnost zorganizovat a připravit vše tak, aby potyčka skončila v jeho prospěch.
- Zastrašování – Díky své výrazné přítomnosti, jen minimálním projevům emocí a celkově vojenskému vystupování, které si v sobě každý templář chtě-nechtě nese má o 50% větší šanci na úspěch, pokud se někoho snaží zastrašit.
- Šampion spravedlnosti – Vyšší poškození pro templáře v boji s každým, kdo má přesvědčení horší než neutrální.
- Požehnané zbraně – Veškeré útoky zbraněmi na blízko jsou proti magickým stvořením (včetně mágů samotných) účinnější po dobu tří kol. Efekt působí na spojence v okruhu deseti metrů od templáře.