Aktuální úroveň: 1
Počet zkušeností: 0
Magické bariéry
- schopnost jednou za 24 hodin vyvolat obrannou bariéru na sebe, nebo jednoho jiného člena družiny (účinnost bariéry začíná na 1 kole a 25% pohlceného poškození, roste s častějším používáním kouzla)
- schopnost odstranit magické bariéry položené jiným mágem (v závislosti na úrovni postavy a častostí používání kouzla)
- schopnost na sebe nebo na jednoho jiného člena družiny vyvolat bariéru na 1d4+1 kol zásobující kyslíkem
- schopnost vyvolat jednou za 24 hodin velkou obranou bariéru o rozměru od 3 metrů čtverečních, dále určeného úrovní postavy a častostí sesílání kouzla (jde o aktivní rituál, na který se musí sesílatel celou dobu soustředit, počáteční doba vyvolání je jedno kolo)
- schopnost připravit runový kruh – bariéru na 1d4 +1 kol svazující na určené místo přízraky a některé magické bytosti (kruh musí být připraven mimo boj)
Mystik:
- První pomoc – Při úspěchu nad 75% zastavení krvácení, vyčištění ran, bez negativních následků. Při úspěchu mezi 25 – 75% zastavení krvácení, vyčištění ran s nešetrným a bolestivým průběhem. Při neúspěchu mezi 10 – 25 % budou obvazy povolené, rány nedokonale vyčištěné a mohou znovu krvácet. Při neúspěchu pod 10% je do rány zanesena infekce o čemž léčený ani léčitel neví.
- Učené vystupování – Mystik je smrtelník jako každý jiný, nemá čas pečovat nijak zvlášť o svůj zevnějšek, netrápí se pěstěnými vousy či vlasy, o chrup pečuje stejně jako ostatní… a přesto, když s vámi promluví, mrazí vás v zádech, probouzí ve vás výčitky, působí učeně a vznešeně, jako posel boží. Je to proto, že Mystik se učí jak kázat lidem, jak s nimi jednat, volit správná slova i gesta.
- Odvracení neviděných – Nevidění viz. bestiář. Bojovat s neviděnými je velmi obtížné a tak je velmi žádané případné neviděné odvrátit, než aby zaútočili. Při odvracení se Mystik soustředí a pokouší se odvrátit sílu zla, která z neviděného vyzařuje. Neviděné při tom jímá instinktivní hrůza a mohou se dát na útěk. Úspěch je závislý na počtu neviděných, soustředění Mystika a jeho úrovni.
- Poznání artefaktu – Tato schopnost vychází z válečníkovi schopnosti poznání artefaktu. Ten je ale zaměřen na zbraně příp. zbroje, zatímco mystik rozpozná všechny druhy artefaktů. Pokud přehodí 30%, rozpozná jaká magie/síla se k předmětu váže, nad 60% rozpozná i případné negativní efekty, nad 90% si vzpomene i na legendy, pokud artefakt provází.