Svitek Euronymovy sklizně – svitek popisující rituál a obsahující zaříkadlo potřebné k vyvolání Euronymova psa.
Svitek kouzla Fontána – svitek obsahující zaříkadlo a ingredience, které dokáží na určené místo vyvolat malý, trvalý zdroj vody který má ale šanci 1ke36 že vyschne.
Svitek kouzla Ozáření – svitek obsahující zaříkadlo a ingredience, které dokáží na dobu 1d8 hodin osvětlit plochu o 30 metrech čtverečních.
Abrahámův prsten – nositeli prstenu je krev přeměněna na silný jed, původně byl využíván k lovení upírů, za každou hodinu kterou je prsten nošen ztrácí jeho nositel část zdraví.
Barlumův mozek – nezničitelný, i když značně scvrklý mozek mága Barluma. Jednou denně je na něj možné položit ruku a zeptat se na otázku z oblasti historie, magie, alchymie nebo kosmologie. Za každé využití jeho schopnosti ale do postavy přejde část Barluma a GM získává možnost postavu na jedno kolo ovládnout.
Černá dýka – dýka z černého kovu kalená v krvi. Zabití touto dýkou nezemřou, ale pokračují v životě jako nemyslící loutky svého vraha dokud nejsou zabiti znovu. Je třeba jim dávat naprosto přesné povely.
Ohnivý meč – na dotek teplý meč s rudě zářícími runami. Čím zoufalejší, rozzlobenější nebo bližší smrti jeho majitel je, tím intenzivnějším plamenem se čepel pokryje.
Absorbční náramek – složitě kovaný náramek s šesti drahými kameny. Kdykoli je na nositele sesláno negativní kouzlo má 50% šanci na to, že jej jeden z kamenů absorbuje a praskne.
Hliněný klíč – beztvarý hliněný klíč, který se natrvalo zformuje do podoby prvního zámku, který je s ním otevřen.
Kočičí rukavice – překrásná zlatě vyšívaná rukavice z černé kůže. Jakýkoli neživý předmět, který se vejde do dlaně, a který její nositel v dlani sevře se na hodinu promění ve zlatou minci.
Ohnivý bič – černý bič z neznámého materiálu vyšle při každém prásknutí intenzivní plamen. Nelze s ním bojovat na blízké vzdálenosti.
Zadní chapadlo – jakkoli nepohodlně to může znít, po nasazení tohoto amuletu vyroste nositeli ze zakončení páteře třímetrové chapadlo, které může plně ovládat.
Dřevěný vojáček na klíč – po natažení začne pochodovat určeným směrem (jedno otočení 50cm, nejvíce 20 otáček) a na konci své cesty silně vybuchne.
Amulet naděje – pokud není v dosahu jiný světelný zdroj, vydává jemné světlo, které přibližně ukazuje k nejbližšímu bezpečí (domu, východu z dungeonu a podobně). Vydává uklidňující zvuk, pokud je sevřen v dlani.
Prsten dobrodružné ruky – pokud je nasazen, celá ruka nositele na 24 hodin zmizí a vrátí se s (d6) 1 – tetováním, 2 – zraněná, 3 – s dalším prstenem, pravděpodobně svatebním, 4 – bez původního prstenu, 5 – bez zvláštního efektu, 6 – házej znovu.
Zlatá soška Hierarchy – začíná na velikosti zlaté mince a pokud je zlatem „krmena“ (maximálně 5 mincí denně), postupně se bude zvětšovat. V případě, že je jí dodáno 200 mincí, vyjeví místo jednoho z magických artefaktů, v případě že je jí dodáno více než 500 mincí ožije a po dobu 1d6 dní bude putovat s družinou.
Černý doutník – při kouření dokáže během pěti minut zaplnit celou místnost hustým dýmem, přičemž osoba která doutník kouří skrz něj stále vidí. Záchranný hod nad 65% proti následné nevolnosti.
Uspávací šipka – během čtyř hodin spánku je možné získat bonusy celonočního odpočinku, včetně částečného léčení a obnovy magické energie. Spící osoba ale nemůže být probuzena. Nedobrovolně uspaní si hází na možnost spánku odolat.
Okousaná kost – pokud je okusována, během 1d4+1 kol dokáže okolí naplnit příjemnou vůní čerstvě pečeného masa a zamaskovat všechny ostatní pachy. Efekt začne slábnout jakmile okusování kosti skončí.
Lano ze stříbrného hedvábí – 8 metrů dlouhé lano, které po vyřčení magické formule ztuhne na sílu oceli a po obětovném vyřčení formule je znovu ohebné.
Podvodníkova mince – při hodu vždy ukáže výsledek, který si házející přál.
Stromek hojnosti – každý den na stromku, který se vejde do torny, vyroste dost jablek na to, aby nasytily jednu osobu. Aby stromem nezemřel, musí být denně zalit hrnečkem krve. Pokud zemře, je možné jej oživit hrnečkem vody. Po oživení trvá 48 hodin, než se objeví první plody.
Solný kámen – jakékoli jídlo (nefunguje na lektvary), které dotyčný nese ve stejném prostoru – kapsa, torna – jako solný kámen, se nikdy nezkazí.
Truhla průměrnosti – cokoli uloženo v truhle bude zastřeno iluzí, která předmět změní na něco nudného a obyčejného.
Liška v pytli – celou dobu spí, jakmile je ale položena na zem, začne pobíhat kolem jako šílená. V případě, že se vám ji podaří znovu chytit, okamžitě opět usne.
Pírko odvahy – pokud je umístěno do vlasů nebo na klobouk, ukazuje svou špičkou vždy k nejbližší hrozbě která by byla schopná charakter zabít.
Sušenky drbů – po snědení sušenky existuje 50% šance, že postava ve své mysli uslyší nějaký relevantní, aktuální drb.
Žíznivý hrnek – pokud je vybalancován na okraji spodní hrany, uchem se otočí směrem k nejbližšímu hostinci.
Nesmazatelné pero – nepotřebuje inkoust a dokáže psát na jakýkoli povrch mimo tekutin, mlhy, páry a plynů. Nápis je nesmazatelný.
Zlatý medailon – ženský portrét uvnitř medailonu se vždy dívá směrem k Hwenu.
Hladová mince – prokletá mince, která pokud je v kontaktu s ostatními se pokusí je sežrat. Likviduje 10 mincí za hodinu.
Pečetící pergamen – pokud je tento pergamen připevněn ke dveřím, oknu, truhle… není možné je odemknout nebo rozbít běžnými zbraněmi, dokud není odstraněn.
Šlechtické boty – vysoké boty z jemné kůže, když nositel secvakne podpatky, jeho oblečení je jako zázrakem čisté a s vůní svěžího parfému. On sám ale o nic upravenější nebude.
Prokleté zápalky – pokud je zápalkou škrtnuto, nevzplane ale místo toho začne hořet věc, na kterou se majitel zápalky dívá. Jde o malý plamínek, který neuškodí pokud mu není dovoleno se rozhořet. 1d6 kusů
Sklenice zachování – cokoli uloženého v této sklenici přestane podléhat přírodním zákonům a zcela se zastaví v čase. Nevejde se do ní nic většího než ropucha. Zrovna teď je v ní ropucha.
Zpívající rosnička – zná 2d6 písní a je dobrý způsob, jak si trochu přivydělat nebo získat v hostinci pití zdarma. 30% šance, že se vám ji někdo pokusí ukrást.
Semínko měsíčního ledu – zářivě bílé semínko, které pokud je hozeno do vody dokáže ji zamrznout v okruhu 20 metrů čtverečních. Pokud jej někdo spolkne, zemře. Pokud se jej někdo dotkne holou rukou, hází na záchranu proti omrzlinám, případné ztrátě končetiny a smrti.
Košťátko – ovázané malou červenou stuhou. Pokud je odstraněna, pokusí se košťátko uklidit nejšpinavější věc v okolí.
Okřídlená černá kočka – nedokáže mluvit, ale zcela rozumí lidské řeči. Pokud je jí poklepáno na nos, změní se na zcela nehybnou, nepotřebuje jíst ani pít.
Páska duchů – pokud je uvázána kolem očí, její nositel může bojovat s duchy a přízraky jako kdyby byli živí lidé – jen při tom nic nevidí.
Gobliní plášť – učiní nositele neviditelným pokud je v něm zcela zahalen a nachází se ve stínu. Zapáchá ale jako hromada gobliních výtrusů.
Oslí nožičky – oslí nožky vyřezané ze dřeva, které je možné připevnit k jakékoli věci. Ta vás pak bude následovat jako poslušný oslík. Unesou to, co dva běžní oslíci, je 50% šance na to, že se vám je někdo pokusí ukrást a 30% šance na to, že vás za jejich použití ve městě zatknou.
Růžový korálek – pokud je silou hozen na zem, okamžitě vyvolá velký polštář měkoučké pěny trvající 4 kola, široký 5x5metrů a vysoký 2 metry. Může tlumit pád, nebo blokovat cestu. Před vyprcháním je možné dostat se skrz jen ohněm.
Oživlé lano – 15 metrů dlouhé oživlé lano, které má povahu věrného psa. Musí být naučeno vázat uzly stejným způsobem, jako se pes učí triky.
Pečující přikrývka – jemná velice zručně vyrobená přikrývka, která dokáže jednou za 3 dny vzbudit zvukem ptačího zpěvu toho kdo pod ní spí, pokud se blíží nebezpečí.
Přívěsek s modrým kamenem – po nasazení a kole soustředění ukáže tenkou modrou stopu, navádějící nositele nejbližší (ale ne nejbezpečnější) cestou k místu, které považuje za svůj domov.
Rudý šátek s perlovou výšivkou – pokud je nošen přes ústa jako rouška filtruje se vzduchu nebezpečné plyny a toxiny.
Přizpůsobivé pečetidlo – pečetidlo, které do vosku vždy otiskává erb nejbližší šlechtické rodiny.
Hrneček s obrázkem sopky – malý porcelánový hrneček téměř okamžitě přivede k varu vodu, která je do něj nalita.
Ptáček náslechu – papírový ptáček se schopností letu v dosahu 50 metrů od majitele. Zaznamená na sebe všechny konverzace, které cestou zachytil a zůstanou na něm uchovány 5 hodin, než zmizí.