Zkušenosti a dovednosti – Nathaniel „Skřivan“ Dannese

Aktuální úroveň: 1
Počet zkušeností: 0

Přežití v divočině
  • schopnost postavit jednoduchý přístřešek
  • schopnost rozdělat oheň jen za použití přírodních materiálů
  • základní umění lovu, vytváření jednoduchých pastí na malá zvířata
  • základní dovednost úpravy ulovené zvěře
  • základní dovednost vaření, úpravy vody na pitnou pokud není příliš znečištěna
  • znalost některých léčivých, jedovatých a neobyčejných rostlin (vypsány níže)
  • znalost některých postupů na zpracování léčivých, jedovatých a neobyčejných rostlin

Léčivé – Bedrník obecný, Bříza bělokorá, Dobromysl obecná, Heřmánek pravý, Jetel luční, Růže šípková
Jedovaté – Blín černý, Koniklec velkokvětý, Ocún jesenní, Oměj šalamounek
Neobyčejné – Přilbonoska podvratná, Otrušík zlatý

Šelmín:
  • Mentální souboj – Šelmín je prakticky nepodrobitelné povolání, aby soupeř uspěl při pokusech ovládnout jeho mysl, musí být nejméně o sedm úrovní výše než je on.
  • Boj proti zvířatům – V boji proti všem zvířatům a většině neinteligentních nebo podprůměrně inteligentních monster získává v boji iniciativu a k jeho útokům se připočítává bonusová šance na úspěch a síla.
  • Stopování – V lidské podobě má šelmín vždy nejméně 75% šanci na úspěšné nalezení a 60% šanci na úspěšné sledování stop zvířat. Ve zvířecí podobě pak následně získává tento bonus i při stopování humanoidů všech ras, v případě že nemá stopovaný objekt sníženou šanci na odhalení.
  • Odvracení zvířat a odhad jejich chování – Šelmín získává základní 60% úspěšnost na odvrácení/zahnání útočícího zvířete na stejné a nižší úrovni než je on. Mimo to dokáže odhadnout a na základě usouzení GM i odhalit, zda se jím pozorované zvíře chová přirozeně, je pod vlivem magie, lektvaru, nebo jiných vnějších okolností.

Napsat komentář