Aktuální úroveň: 1
Počet zkušeností: 0
Biologie
- povědomí o fungování lidského i zvířecího těla, umístění orgánů, slabých míst
- schopnost v určitých případech určit příčinu úmrtí člověka, elfa, enthuliena, gnoma, nebo některých zvířat
- schopnost rozeznat některé nemoci a příznaky působení jedů
- schopnost vyrábět některé základní lektvary ovlivňující biologii člověka bez receptů, pokud má k dispozici správné suroviny (viz seznam níže)
- schopnost vyrábět základní jedy bez receptů, pokud má k dispozici správné suroviny (viz seznam níže)
- 5 bodů navíc k záchranným procentuálním hodům proti působení magického i nemagického jedu
- znalost některých příšer (viz seznam níže)
Lektvary: Tišící lektvar, Lektvar risku, Repelent, Protijed
Jedy: Vyřazovák, Křehkost, Jed mysli, Jed těla
Příšery: Špínosavý sliz, Topivec, Křikloun, Chrlič, Mimik
Šelmín:
- Mentální souboj – Šelmín je prakticky nepodrobitelné povolání, aby soupeř uspěl při pokusech ovládnout jeho mysl, musí být nejméně o sedm úrovní výše než je on.
- Boj proti zvířatům – V boji proti všem zvířatům a většině neinteligentních nebo podprůměrně inteligentních monster získává v boji iniciativu a k jeho útokům se připočítává bonusová šance na úspěch a síla.
- Stopování – V lidské podobě má šelmín vždy nejméně 75% šanci na úspěšné nalezení a 60% šanci na úspěšné sledování stop zvířat. Ve zvířecí podobě pak následně získává tento bonus i při stopování humanoidů všech ras, v případě že nemá stopovaný objekt sníženou šanci na odhalení.
- Odvracení zvířat a odhad jejich chování – Šelmín získává základní 60% úspěšnost na odvrácení/zahnání útočícího zvířete na stejné a nižší úrovni než je on. Mimo to dokáže odhadnout a na základě usouzení GM i odhalit, zda se jím pozorované zvíře chová přirozeně, je pod vlivem magie, lektvaru, nebo jiných vnějších okolností.