Jméno postavy: Estel Yallumë
Rasa: půlelf
Věk: 3o let
Povolání: Šaman
Druh semínek: Obilí – pšenice
Sekundární studium: Botanika
Historie postavy
Od narození do dnešního dne 1) Narození a dětství – Kde se postava narodila? Ví co je s její rodinou? V jakém prostředí vyrůstala, než byla odvedena na univerzitu/k templářům?
Estel se svým bratrem se narodila ve smíšené vesnici smíšenému páru, jejich otec, Nildon, byl elf ze střední třídy, který i když byl z dlouhé linie šamanů, sám neměl žádné magické nadání a její matka byla Běta, dcera místního pasáčka vepřů. I když její rodina nebyla zrovna nejbohatší, nežilo se jim až do příchodu templářů zrovna špatně, i když neměla příliš společenského, nebo jiného, vzdělání. Jí si templáři poté odvedli, ale o jejího bratra zjevně nestáli ani oni.
2) Život na univerzitě/ v templářském řádu. – Jak postava zvládala změnu? Jak zapadla? Našla si přátele? Jaký má názor na současné likvidování mágů? Na univerzitu jí odvedli ve stejném věku, jako Liena, ví to proto, že poslední část cesty je vezli spolu, právě tehdy jí neobvyklý a jaksi divoký lieno zaujal, nehledě na to, že oba byli poloviční elfové. Ve škole si příliš přátel nenašla, z části proto, že byla zvyklá pracovat na poli a ne se bavit s ostatními a z části proto, že až příliš času trávila s Lienem, kterému se většina ostatních zkrátka vyhýbala. Když si měla zvolit, co bude kromě svého oboru studovat, rozhodla se celkem rychle, když měla pracovat s přírodou, chtěla se o ní co nejvíc naučit, právě proto si zvolila botaniku. Jako druh semínek si vybrala obilí spíše z jakési nostalgie, protože ho na políčku doma pěstovali.
Motivace postavy
3) Motivace postavy – Jaké jsou její sny, touhy a cíle? Čeho chce v životě dosáhnout?
Vlastně si ani není jistá, co jí motivuje, prostě dělá to, co jí přijde zábavné a vše pro to, aby strávila víc času s Lienem. Nehledě na to, že by si ráda udělala více přátel. Navíc jí téměř zcela chybí pud sebezáchovy.
Psychika postavy 4) Charakterové vlastnosti –Alespoň tři nejvýraznější dobré a špatné charakterové vlastnosti s krátkým vysvětlením.
Často zapomíná na pro ní nedůležité věci, je někdy docela vznětlivá a až příliš se snaží společensky angažovat. na druhou stranu je pravdomluvná, dobře se učí, uvědomuje si své chyby,a dokáže udržet jakékoliv tajemství. 5) Záliby a nelibosti – Co má postava ráda a co v ní budí odpor, nebo zhnusení (ne však strach). Několik příkladů s krátkým vysvětlením.
Vyloženě jí baví zjišťovat nové věci a bavit se s ostatními nebo ostatními, ráda například provádí kanadské žertíky, což jí během studia bohužel s oblíbeností příliš nepomohlo.. To co v ní budí odpor je zkažené jídlo a bratrovi ponožky, které k němu často nemají příliš daleko.
6) Čeho se postava bojí – Od pavouků až po smrt. Znovu několik příkladů s vysvětlením.
Z čeho má strach je, že zůstane sama ve tmě, nebo že se nebude moct hýbat, je jí totiž nepříjemné už to, když musí někde dost dlouho čekat.
7) Vystupování postavy – Jak působí na ostatní? Je upovídaná, mlčenlivá, hodně gestikuluje? Vystupuje diplomaticky, nebo jako rváč? Jak rychle si získává důvěru a přátelství? Řídí se rozumem, nebo citem?
Hodně používá řeč těla a také jí docela rozumí, je upovídaná, ale když je s někým novým, neví co říct, navíc neumí jednat diplomaticky, není ale ani žádný rváč. Většinou se řídí citem a jak už bylo řečeno dřív , má problém si najít přátele.
8) Zvyky, zlozvyky a návyky – Má postava nějaké? Jaké?
Má zlozvyk mluvit u jídla (i s plnou pusou). Je zvyklá chodit spát brzy.
Postava a okolí 9) Jaké má postava místo ve skupině? – Je řadovým členem, outsiderem, nebo zaujímá vůdčí pozici? Proč? Považuje se za řadového člena, ale je spíš outsider. 10) Jaký má postava romantický vztah k opačnému (případně stejnému) pohlaví? – Už byla zamilovaná? Jak k tomu došlo? Má vztah, nebo je sama? Je nesmělá, nebo ráda flirtuje? Jaký je její „typ“?
Když byla doma na vesnici, považovala všechny kluky za stejné tupce, jako byl její bratr, tento názor se ale změnil v podstatě v okamžiku, kdy jí odvedli templáři, protože se na cestě setkala s tím zvláštním chlapcem. Rozhodla se s ním stýkat čím dál víc a i když ze začátku o ní jevil pramalý zájem, postupem času se s ní i začal bavit a sám vyhledávat její společnost. Sama je přesvědčená ,že už ve vztahu jsou, i když je to na univerzitě zakázané a on o tom neví. I proto mu začala říkat vlčku, samozřejmě v tom sehrálo svou roli i jeho chování a to, jak jí byl schopný o vlcích vyprávět a vychvalovat je.
11) Jaký má postava názor na… – ostatní rasy? Povolání? Na různé společenské vrstvy?
Je značně tolerantní a v podstatě jí nezáleží na ničem, kromě chování samotné osoby. Koho nesnáší jsou osoby, co se příliš vytahují, proto je vždy zpočátku nedůvěřivá k šlechticům.
12) Jaký má postava vztah k penězům? – Váží si jich, rozhazuje je, touží po nich? Byla by pro ně schopná zradit ostatní? Jak velká suma pro ni znamená bohatství?
Peněz když vyrůstala příliš neměli a tak jí na nich ani příliš nesejde, ale dokáže si představit jejich hodnotu a pokud nějaké má, tak si je i s trochou trpělivosti rozložit na delší dobu.
Postava a konflikty kolem ní
13) Je postava konfliktní, či bezkonfliktní typ? – Jak se staví ke sporům? Dokáže uznat vlastní chybu? Jak se staví k urážkám sebe i ostatních?
Urážek na ni si většinou nevšímá, ale když někdo urazí kamaráda, naštve se, protože na nich jí záleží víc, než na sobě. 14) Jak se postava chová k soupeřům, sokům a nepřátelům? – Ignoruje je, pohrdá jimi, bojí se jich? Podle síly se nepřátel buď bojí nebo je bere jako sobě rovné, může za to fakt, že k nim má respekt. 15) Jak se postava staví k boji? – Vítězí u ní útěk, nebo útok? Nejprve přemýšlí a až pak útočí, nebo naopak? Pokud bude v duelu raněna, uteče, vzdá se, nebo bude bojovat do posledního dechu? V boji se snaží vyhnout přímé konfrontaci a spíš se schovává za spojence, není ale strašpytel, jen si dobře uvědomuje, že s jejími schopnostmi je mnohem užitečnější, že oslabuje soupeře a podporuje a léčí spojence. Samozřejmě se tím pádem snaží vyhnout boji jeden na jednoho. Taky nepatří k těm, co by v boji riskovali vlastní život. 16) Jak se postava staví k zabíjení? – Byla svědkem vraždy, viděla mrtvé tělo, nebo někoho dokonce sama zabila? Když bojuje a protivník se vzdá, dokáže prokázat milost? Za jakých okolností by byla/je schopna zabít? Zabíjí jen když není jiná možnost, jinak dokáže dát milost. 17) Za jakých okolností by byla schopna zradit družinu/přátele? – Napiš alespoň dvě a více situací, stačí stručně. Odpověď „nikdy“ nepřipadá v úvahu. Jen pokud zradí ostatní i Lieno, nebo kdyby se k ní chovali opravdu špatně.