,,Ochránit sebe i ostatní. Před vnějšími hrozbami i před sebou samými.“
Nezbytné vybavení: /
Zaměření: Negování magie, boj s magickými tvory
Omezení: Templář nemůže útočit magií více než jednou za tři kola. Za souboj je maximální počet magických útoků omezen nejen počtem kol, ale i silou tempáře, kterou určuje GM podle úrovně. V kampani je možnost jen pro omezený počet templářů, v poměru jednoho templáře ke dvěma mágům.
Válečníci, kteří se od raného dětství specializují v templářské disciplíně, aby jakožto magicky nenadaní mohli získat své schopnosti skrze odproštění se od většiny emocí a dlouholeté rozjímání. Posilují v boji nejen sami sebe, ale i své spojence. Vzhledem k tomu, že jde o tradiční válečníky s mečem a štítem, případně s obouručním mečem, v seznamu níže najdete pouze výpis jejich magických schopností.
První úroveň
- Taktické uvažování – Přehled o bojišti, všímavost a rychlé taktické uvažování dává templáři možnost zorganizovat a připravit vše tak, aby potyčka skončila v jeho prospěch. V boji získává +2 k iniciativě.
- Zastrašování – Díky své výrazné přítomnosti, jen minimálním projevům emocí a celkově vojenskému vystupování, které si v sobě každý templář chtě-nechtě nese má o 20% (nebo +2 body) větší šanci na úspěch, pokud se někoho snaží zastrašit.
- Šampion spravedlnosti – Vyšší poškození pro templáře v boji s každým, kdo má přesvědčení horší než neutrální (škáluje se od chaotického zla +1 po +3 pro zákonné zlo).
- Požehnané zbraně – Veškeré útoky zbraněmi na blízko jsou proti magickým stvořením (včetně mágů samotných) účinnější o +1 po dobu tří kol. Efekt působí na spojence v okruhu deseti metrů od templáře.
Druhá úroveň
- Požehnané míření – Veškeré útoky způsobované zbraněmi na dálku a magií jsou proti magickým stvořením (včetně mágů samotných) účinnější o +1 po dobu tří kol. Efekt působí na spojence v okruhu deseti metrů od templáře.
- Zloba světla – Templář na jeden cíl vyvolá paprsek zářivého světla, který mu v následujícím kole znemožní provádět magické útoky a pohnout se z místa. Vyhnutí je možné když: 2d6+moudrost templáře vs 2d6+obratnost cíle.
Třetí úroveň
- Negace kouzel – V okruhu 1d20+5 metrů od templáře je znegována – vyrušena veškerá magie způsobná magickými tvory, včetně té přátelské. Efekt trvá po dobu tří kol bez záchranného hodu. Kritický úspěch při hodu nad 80, úspěch při hodu nad 40, neúspěch při hodu nad 15, kritický neúspěch při hodu do 15.
Čtvrtá úroveň
- V naší krvi – Veškeré útoky zbraněmi na blízko, na dálku i magií jsou proti magickým stvořením (včetně mágů samotných) účinnější po dobu čtyř kol +2 . Efekt působí na spojence v okruhu dvaceti metrů od templáře. Na úrovni 6 a 9 se navyšuje na +4 a +6.
Pátá úroveň
- . Plášť víry – Templář sešle na sebe, nebo maximálně dva další vybrané cíle ochranu proti všem druhům magického poškození – odečítá se z něj 50%. Ochrana trvá po dobu 1d4+2 kol.
Šestá úroveň
- Roztříštění kouzel – V okruhu 2d20+5 metrů od templáře je okamžitě znegována – vyrušena veškerá magie způsobná magickými tvory, včetně té přátelské. V momentě kdy dojde ke zrušení kouzel, veškerá jejich energie exploduje a poškodí ty, na kterých se právě magické účinky nacházeli, případně ty, kteří byli poblíž za 2d6 + inteligence templáře. Schopnost je vždy úspěšná a bez záchranného hodu na vyrušení kouzel. Záchranný hod je možná proti poškození, kdy musí být hod uhýbajícího d20 vyšší než hod d20 templáře.
Sedmá úroveň
- Anulování – V okruhu 2d20+5 metrů od templáře je znegována – vyrušena veškerá magie, včetně té přátelské, dlouhodobých efektů magických artefaktů, svitků, bariér… Efekt trvá po dobu tří kol a vztahuje se i na schopnosti magických bytostí. Kritický úspěch při hodu nad 70, úspěch při hodu nad 30, neúspěch při hodu nad 5, kritický neúspěch při hodu do 5.
Osmá úroveň
- Poslední oběť – Pokud je templář smrtelně zraněn (10%hp), všichni spojenci v okruhu 50 metrů od něj získávají pomalou regeneraci zdraví +1 za kolo.
Devátá úroveň
- Hněv světla – Zloba světla mimo svých předchozích účinků, které se prodlužují o dvě kola, může zranit cíl (a veškeré ostatní v dosahu dvou metrů od něj) v závislosti na rozdílu jeho přesvědčení a přesvědčení templáře (7 bodů zranění za jeden stupeň odchylky). Schopnost bez záchranného hodu.
Desátá úroveň
- Dech světla – Za jeden cíl zasažený Hněvem světla se všichni spojenci v okruhu deseti metrů od templáře vyléčí z lehkých zranění (+6hp). Za dva zasažené cíle navíc získávají bonus k útoku +5 na následující kolo, za tři zasažené cíle získávají +6 odolnost vůči fyzickým útokům na následující dvě kola.